False Alarm (Thimlife Remix) - ThimLife、Matoma、Becky Hill

小豆之家:

I heard sirens in my head
清晨的鸣笛在我头上盘旋
From the first time that we met
我们第一次相遇的时候
Thought it was a false alarm
我认为我们只是强颜欢笑
Yeah, we started as a spark
Yeah~我们只是刹那芳华
Didn't think we'd come this far
没想到我们一已天各一方
But here we are, oh
但是这里是我们的归属,oh~


I'm dancing in flames
我在明火中翩翩起舞
I'm dancing in flames
我在明火中手舞足蹈
I ain't scared of the blaze
我不害怕火焰
Don't rescue me
不需要你的挽救
And now I'm burning in your arms
现在我融化在你宽大的胸膛里
Endless fire in my heart
我心中窜出无尽的明火
No, it's not a false alarm
不!这只是阳奉阴违
No, it's not a false alarm
不!这只是自欺欺人
No, it's not a false alarm
不!这只是见风使舵

But here we are
但这里是我们的归属
I never get my hopes up
我从来没有得到过希望
Cause then I'll never get let down
因为我与希望已是遥不可及
But you were something special
但是你有特别的东西吸引着我
I didn't notice until now
直到那一刻我才知道

I heard sirens in my head
听着头像盘旋着的清晨的鸣笛
From the first time that we met
我们第一次相遇的时候
Thought it was a false alarm
我认为我们只是口蜜腹剑
Yeah, we started as a spark
Yeah~我们只是刹那芳华
Didn't think we'd come this far
没想到我们已经天各一方
But here we are, oh
但这里是我们的归属,oh~

I'm dancing in flames
我在明火中翩翩起舞
I'm dancing in flames
我明火中亭亭玉立
I ain't scared of the blaze
我不害怕火焰
Don't rescue me
不需要你的挽救
And now I'm burning in your arms
现在我融化在你的宽大的胸膛里
Endless fire in my heart
我心中窜出无尽的火焰
No, it's not a false alarm
不!这只是弄虚作假
No, it's not a false alarm
不!这只是掩耳盗铃
No, it's not a false alarm
不!这只是故弄玄虚
No, it's not a false alarm
不!这只是背信弃义
But here we are
但这里!是我们心灵的归属~

小豆之家敬上!

评论
热度(11)
© uin7 | Powered by LOFTER