wait for you - Ina Wroldsen

小豆之家:

I never felt nothing in the world like this before
在这世上再没有什么比这件事更让我感触深刻
Now I'm missing you
我在思念你,就在此刻
And I'm wishing that you would come back through my door
祈祷你会推开门回到我身边
Why did you have to go?
为什么你一定要离开我?
You could have let me know
这一切本该让我知道的
So now I'm all alone
现在只剩下孤孤单单的我


Boy you could have stayed
男孩 你应该留在我身边
But you wouldn't give me a chance
但是你连机会都没有给我
With you not around it's a little bit more then I can stand
真的无法忍受你不在我身边
And all my tears they keep running down my face
我的眼泪不停的滑落脸颊
Why did you turn away?
你究竟为何离开?

So why does your pride make you run and hide?
为何自尊使你跑掉,躲闪?
Are you that afraid of me?
你在害怕面对我?
But I know it's a lie what you keep inside
但是我知道那只是谎言,到底有什么藏在你的内心深处?
This is not how you wanted to be
这一定不是你想要的

So baby I will wait for you
所以宝贝我会等你
Cause I don''t know what else i can do
因为除此之外我不知道还能做些什么
Don't tell me I ran out of time
不要告诉我我已经没有时间了
If it takes the rest of my life
即使是用尽余生

Baby I will wait for you
宝贝我会等着你
If you think I'm fine it just aint true
如果你认为我现在过得很好,你就大错特错了
I really need you in my life
我的生命中不能没有你
No matter what i have to do I'll wait for you
无论付出什么代价,我都会等你

It's been a long time since you called me
距离上次你给打我电话已经过了那么久了
You got me feeling crazy
你让我快要疯掉了
How can you walk away
你怎么能一走了之呢
Everything stays the same
一切没有改变
I just can't do it baby
只是我已无计可施
What will it take to make you come back
做些什么才能使你回到我身边
Girl I told you what it is & it just ain't like that
我曾告诉过你我们会怎样,但绝不是像这样
Why can't you look at me, your still in love with me
为什么不看看我,说你还爱我
Don't leave me crying.
不要留下我独自哭泣

Baby why can't we just start over again
宝贝我们为什么不能重新开始
Get it back to the way it was
回到以前在一起时的生活
If you give me a chance I can love you right
如果你能给我一次机会,我会真心去爱你
But your telling me it wont be enough
你却告诉我这一些还不够

So baby I will wait for you
所以宝贝我会等你
Cause I don''t know what else i can do
因为除此之外我不知道还能做些什么
Don't tell me I ran out of time
不要告诉我我已经没有时间了
If it takes the rest of my life
即使是用尽余生

Baby I will wait for you
宝贝我会等你
If you think I'm fine it just aint true
如果你认为我现在过得很好,你就大错特错了
I really need you in my life
我的生命中不能没有你
No matter what i have to do I'll wait for you
无论付出什么代价,我都会等你

So why does you pride make you run & hide
为何自尊使你跑掉,躲闪?
Are you that afriad of me?
你在害怕面对我?
But I know it's a lie what your keeping inside
但是我知道那只是谎言,到底有什么藏在你的内心深处?
Thats not how you wanted to be
这一定不是你想要的

Baby I will wait for you
宝贝我会等你
Baby I will wait for you
宝贝我会等你
If it's the last thing i do
即使这是我做的最后一件事

Baby I will wait for you
宝贝我会等你
Cause I don't know what else i can do
因为除此之外我不知道还能做些什么
Don't tell me I ran out of time
不要告诉我我已经没有时间了
If it takes the rest of my life
即使是用尽余生

Baby I will wait for you
宝贝我会等你
you think I'm fine it just aint true
如果你认为我现在过得很好,你就大错特错了
I really need you in my life
我的生命中不能没有你
No matter what i have to do I'll wait for you
无论付出什么代价,我都会等你

I'll Be Waiting.
我会一直等下去

小豆之家敬上!

评论
热度(15)
© uin7 | Powered by LOFTER