All of Me - Zendaya、MAX

乐LOFTER:

小豆之家:

What would I do without your smart mouth
听不见你的能说会道 我有些不知所措
Drawing me in, and you kicking me out
你曾让我沉浸于爱恋 却又会踢我出局
Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
曾让我的世界天旋地转 但说实话 我始终留不住你
What's going on in that beautiful mind
你的小脑袋瓜里究竟在盘算些什么呢
I'm on your magical mystery ride
我始终在探求你的神秘之路上
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
头晕目眩 不知为何而伤 但我想我终会振作

My head's under water, but I'm breathing fine
仿佛沉溺于水中 但我没有就此窒息
You're crazy and I'm out of my mind
你如此疯狂 我因此而迷失
'Cause all of me
因为我的全部
Loves all of you
爱着你的一切
Love your curves and all your edges
爱着你的卷发与曼妙身躯
All your perfect imperfections
就连你的瑕疵也如此美好
Give your all to me
请对我倾心托付
I'll give my all to you
我会对你付出所有
You're my end and my beginning
你是我的终结 亦是我的开始
Even when I lose I'm winning
即使输了比赛却赢回你
'Cause I give you all, all of me
因为我对你已经付出所有
And you give me all, all of you, oh
而你对我也倾心托付
How many times do I have to tell you
究竟要告诉你多少次你才能够相信
Even when you're crying you're beautiful too
你即使是在伤心的时候也很动人
The world is beating you down, I'm around through every mood
当你为这个世界所累 我会陪你度过每一种心情
You're my downfall, you're my muse
你是我的心结和灵感所在
My worst distraction, my rhythm and blues
我情绪的来源和情感的输出
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我无法停止歌唱 脑海中的你挥之不去
Loves all of you
爱着你的一切
My head's under water
仿佛沉溺于水中
But I'm breathing fine
但我没有就此窒息
You're crazy and I'm out of my mind
你如此疯狂 我因此而迷失
'Cause all of me
因为我的全部
Love your curves and all your edges
爱着你的卷发与曼妙身躯
All your perfect imperfections
就连你的瑕疵也如此美好
Give your all to me
请对我倾心托付
I'll give my all to you
我会对你付出所有
You're my end and my beginning
你是我的终结 亦是我的开始
Even when I lose I'm winning
及时遭遇坎坷也不失动力
'Cause I give you all of me
因为我对你已经付出所有
And you give me all, all of you
而你对我也倾心托付
'Cause I give you all of me
因为我对你已经付出所有
And you give me all of you, oh...
你对我也倾心托付

小豆之家敬上!

评论
热度(31)
© uin7 | Powered by LOFTER