Count the Ways - Joel Hanson

小豆之家:

Please forgive me I know it's not polite to stay
我知道留在这儿是不礼貌的 请原谅我
But I'm so caught of been you baby so much that I'm a little scared
但是我的心已经被你俘虏了所以又有点担心
I wanna tell you how I feel but I gotta say is right
我会告诉你我的感受 但我认为我必须说出它
And that's the life at all upon but might help me the night
这就是生活吧 此时我却很感谢它给我这样一个晚上
How do I love thee? Baby let me count the ways
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿你要听我细细道来
I'm one man who can get too much of you
我是个可以给予你很多的人

Three little words say I've fallen for you
简单的三个字传达了我深爱着你的情思
How do I love thee? Baby let me count the ways
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿你要听我细细道来
I could tell you you're pretty that you look like an angel to me
我会告诉你在我眼里你美丽得像个天使
And that's the thought of how much I need you
这话也表达出了我有多需要你的深情
Makes it gotta hard to breath
这话也令我难以呼吸
I need to find a simple fray is one that'll stop your heart
我需要一场小小的战役终止你内心的疑惑
And that's life at all upon I guess that's where I start
我猜这就是我即将起步的生活吧
How do I love thee? Baby let me count the ways
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿你要听我细细道来
I'm one man who can get too much of you
我是个可以给予你很多的人
Three little words say I've fallen for you
简单的三个字传达了我深爱着你的情思
How do I love thee? Baby let me count the ways
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿你要听我细细道来
You've changed everything
你改变了一切
You made my heart pound two of different beat
你让我的心跳有两种不同的节奏
And I'll never be the same
而且我也和以前大不一样了
I'm one man who can get too much of you
我是个可以给予你很多的人
Three little words say I've fallen for you
简单的三个字传达了我深爱着你的情思
How do I love thee? Baby
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿
How do I love thee? Baby
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿
How do I love thee? Baby let me count the ways
我爱上你可以做些什么的呢 宝贝儿你要听我细细道来

小豆之家敬上!

评论
热度(10)
© uin7 | Powered by LOFTER